11-02-13

VUL ZELF MAAR IN MET WIE !!!

Antique-Telephones70%.jpg

VUL...



ZELF...



MAAR....



IN...



MET...



WIE !!!

Al onze operatoren...

zijn in gesprek .

Een ogenblik geduld a.u.b. .

Dit is een automatische wachtrij .

We berekenen momenteel de wachttijd .

De wachtrij onthoudt je plek .

Indien je de pagina ververst of afbreekt...

sta je automatisch weer achteraan in de rij .

Wij adviseren je dat niet te doen !

De wachtrij werkt volgens het principe...

" wie het eerst komt,

die het eerst maalt .".

Deze methode geeft je geen garantie...

tot een oplossing...

maar iedereen heeft een...

eerlijke plek in de rij...

en wordt op die volgorde behandeld !!

' t Is maar dat ge het weet !

Ha ja...tussen haakjes...

dit gesprek kost X euro per minuut !

Hoe langer ge hier aan den taar gehouden wordt...

des te beter voor ons !

 

09:48 Gepost door pepino in Algemeen | Permalink | Commentaren (7) |  Facebook |

Commentaren

"al onze operatoren zijn in gesprek"

het is me wel wat Pepino, soms vraag ik me wel eens af of er wel operatoren zijn...

en zo ja, in welk land die eigenlijk zitten...

het is me wel wat..

ik neem aan dat de kabouters in verlof zijn, veel plezier samen...

Gepost door: willy | 11-02-13

Tssssssssssssss .... tegenwoordig moet een mens nogal geduld hebben hé pepino . En die operatoren zijn precies ook al niet meer zoals ze geweest zijn. Maar daar helpt gene kiné niet mee... ;-) ! hihihi zal ik je eens een geheimpje verklappen ? Vanmorgen zegt dus die specialist tegen mij: Madammeke, nu nog drie keer per week naar de kiné, ik beveel puntje puntje puntje aan. Ik, goed bij de pinken zei; Ik geef de voorkeur aan Mr XXX, die kén ik, maar ik dacht daarbij in alle stilte: da's maar een klein iel manneke, die kan ik wel baas ..; ;-) Pffffff Sloeg dat tegen toen ik daarjuist van bij hem kwam. iel manneke is in verlof en zijn plaatsvervanger is een boom van een vent. Ik hou me wel wat gedeisd ... ;-)
Maar echt deugd deed het niet ...


Dà-aaaaaaaaaaaaaaaag ... :-)

Gepost door: Klaverke | 11-02-13

Tijd heb ik zat..geld wat minder..en al helemaal geen zin om dat aan telefoneren uit te geven bij luitjes die je zo dat proberen af te troggelen. Als zoiets geld kost, moet je meteen geholpen worden vind ik..het leven is al duur genoeg.
Ooit één keer het VVV hier in Rotterdam gebeld om informatie over de kerstmarkt..ik hing een kwartier in de wacht, degene die ik uiteindelijk aan de lijn kreeg wist het niet en ging het aan een collega vragen..die het dus ook niet wist, ze konden me helaas niet helpen. Heeft alles bij elkaar bijna drie kwartier geduurd, ook tegen een flink bedrag per minuut..ik was goedkoper uitgeweest om maar gewoon op de bonnefooi naar de stad te gaan met de tram en zelf eens te gaan zien!
Groetjesss!

Gepost door: mizzD | 11-02-13

aan de telefoon moet je geduld hebben als ze je willen helpen,maar sommige kennen er iets van om je aan het lijntje te houden,zeker bij Belgacom pepino.maar ik ben al lang niet meer bij hen.

Twijfel aan de zon en de maan….
twijfel aan sterren in hun baan…..
twijfel aan de waarheid en de trouw…..
maar twijfel nooit aan m’n vriendschap voor jou!
Lieve groetjes en een dikke knuffel dolfijntje
een fijne maandagavond wens ik jou,blijf maar lekker binnen bij de kachel,
buiten is het véél te koud

Gepost door: dolfijntje | 11-02-13

Zelfs een frietkot heeft operaturen. Bij manier van spreken.

Ge geraakt nieverantst meer binnen.

Gepost door: ms | 11-02-13

Een fijne en gezellige woensdag wens ik je toe
ondanks het frisse weertje
laat de zon in je hartje schijnen !
Maak haast als je tijd hebt,
dan heb je tijd als je haast hebt
Het was fijn om hier bij jou te zijn
Liefs en een dikke knuffel dolfijntje

Gepost door: dolfijntje | 13-02-13

Tegenwoordig kun je geen enkele dienst meer bellen of je moet wachten en intoetsen en weer wachten. Dat kan toch niet zo blijven duren , je verliest zoveel tijd en dan ben soms nog niet geholpen.

Gepost door: magda | 13-02-13

De commentaren zijn gesloten.